Alla inlägg den 11 juli 2016

Av Sofia Andersson - 11 juli 2016 21:37

Idag har vi haft Maria och tvillingarna Julia och Ellinor på besök. Jättemysigt. Det är ju nästan så att man känner att de rycker lite i äggstockarna. Jag är helt salig än över dagens sällskap och gos. Lyckan över ett barn, kan inte förstå ens lyckan att få två. Dubbellycka. Men jag ska inte ha några som helst invändningar jag har ju haft turen och lyckan över att ha fått Fanny. Hon är verkligen mitt allt. <3 De var länge sen hon var bebis bara, men det har sina förtjusningar med en 10 åring också såklart. Kärleken från henne gör mig hel. Den oumbärlig. Men bebisar de är något speciellt med bebisar. Julia somnade hos mig de var så mysigt. Ellinor var mycket i min famn hon också. Barnen här hemma hade väldigt mysigt de också. Jag och tjejerna fick turas om att ge dem mat men när de var dags för blöjbyte så fick jag och mamma Maria rycka in. Saga, Jonna, Fanny ja även Imre och Ronnie myste med tvillingarna. Annars har vi idag haft en trevlig och bra dag. De regnade imorse då vi vakna så Fanny trodde att hon hade en tvättmaskin brevid sig i sitt rum. Saga tyckte som jag att regnet var irriterande. Förut gillade jag att höra regnet smattra mot fönstret eller taket nu är det bara störande. Åskat har de också gjort ett par gånger idag. Faktum är att blixten slog ner strax utanför Tierp. Fönstret skakade och det dåna på riktigt bra. Jag har haft huvudvärk till och från hela dagen, inte så konstigt eftersom åskan gått. Nu trycker de i huvudet igen så snart är de dags igen. Så irriterande. Blodsockret har skött sig hyfsat bra idag, eller jag har skött mig rätt bra. Är dock hungrig nu då jag bara åt banan till lunch. Till middag åt vi kycklinggryta som jag gjort på wokgrönsaker, kantareller och soltorkade tomater. Jag använde en massa kryddor från alpnaering också och de blev jättegott. Efter maten åkte Fanny till Tobo med sin pappa och hon tog Scoobisen med sig. De blir i Tobo tills på torsdag och sen ska Fanny vara hos mig och Ronnie igen. Hoppas dagarna går fort. Nu sitter vi och kollar på The Vampire Diaries innan de är dags att inta sängen och mysa med kudden. Imorgon måste jag upp och jobba ett par timmar så ikväll blir det relativt tidigt i säng. Måste ju hinna mysa med min älskling också. Önskar och hoppas att ni alla har haft en trevlig dag och helg för de har jag haft. Må så gott och kram på er. Godnatt <3

En mycket lyckad dag med massor av mys och gos <3 Tack Maria för besöket!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards