Direktlänk till inlägg 18 juli 2016

Dag 1 av 7 avklarad.

Av Sofia Andersson - 18 juli 2016 22:55

Denna vecka är en riktig monstervecka. Okey de handlar om cirka 45 timmar fördelat på sju dagar. Och för den som inte är van vid heltid är de ovanligt. Jag är så trött efter första dagen. Men det har gått bra att jobba. Efter att jag kom hem har vi varit ute allihopa och jagat pocemons. Fanny var med också men senare idag, på eftermiddagen åkte hon till sin pappa. Scoobisen fick stanna här. Fanny kommer tillbaka på onsdag. Jag hade invändningar mot Pocemon Go- appen till en början men kommer man ut och går till fots kan man förena nytta med nöje. Men spelet suger batteri. På kvällen tog vi faktiskt en tur med bilen. Jag har med jobbet, pocemonjakten och allt annat promenerande gått cirka nio kilometer enligt S-Health appen idag. Det känns i både kroppen och knoppen. Vi ska se klart The Vampire Diaries avsnittet och sedan sova. Åtminstone ska jag sova. Kram och Godnatt på er alla <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Andersson - 29 juli 2016 21:06

Ledig dag, solig dag. Kunde inte bara spendera den med skurtrasor och rengöringsmedel i en varm lägenhet. Dessutom hade jag ju lovat Fanny att bada idag (redan i måndags lova jag de om de var fint väder) så de var bara att hålla de löftet. Jag och Fa...

Av Sofia Andersson - 28 juli 2016 22:05

Okey, jag erkänner. Jag är en Pokémon Go-nörd. Har nog inte fastnat så i ett spel sedan Candy Crush släpptes och man nötte de från morgon till kväll. Men med Pokémon Go kan man ju förena nytta med nöje. Jag har inte varit så engagerad som jag är nu i...

Av Sofia Andersson - 27 juli 2016 22:46

Medans ungdomarna drar in till Gävle och krogen drar sig denna människa till hemmet, värmen och sängen. En annan ska upp och jobba imorgon igen. Vi har precis kommit hem från gammelgården där jag iallafall har suttit och fryst och laddat bollar, Ronn...

Av Sofia Andersson - 26 juli 2016 22:04

Om jag har vilat? Knappast, jo nu ikväll kanske den senaste timmen. Och sedan imorse under frukost då Fanny och jag tittade på ett avsnitt Huset Fullt. Sen fick hon följa med mig ut, vi var ute i tre timmar. Jag har även hunnit med att tvätta, samla ...

Av Sofia Andersson - 25 juli 2016 23:35


91 minuter, mitt mål är 60 minuters fysisk aktivitet varje dag. Jag har slagit de med råge. Mötte upp Fanny vid stationen klockan 7:45 imorse och vi var hemma igen vid 13-tiden. Sammanlagt visar S-Health appen 6.6 kilometer och då låg telefonen mesta...

Skapa flashcards