Alla inlägg den 24 juli 2016

Av Sofia Andersson - 24 juli 2016 23:32

Jobbat mellan 13 - 21:15 och har precis kommit hem från en arbetsdag och en pokémonjakt. Det tog bara två timmar. Detta är lite av dagens samt kvällens fångst. Jo, jag är inte som alla andra jag vet! :) Har nått mina 60 minuters fysisk aktivitet idag också, om inte mer. S-Health appen registera 83 minuter. Dags att se ett avsnitt Vampire Diares. Är bra trött och har ont i fötterna. Det tog på kroppen och knoppen att jobba igår och samma dag åka till Järvsö och komma hem och i säng vid 02:30. Det tog på benen och fötterna att jobba idag (13-21:15 på det). Men nu så, så har jag bara en dag kvar av denna monstervecka. En kväll dessutom. Skönt. Imorgon kommer Fanny tillbaka från Johan, de ska bli mysigt. Jag börjar klockan 16 och jobbar till 21. Nu ska jag återgå till tvn och att vara social med älsklingen. Godnatt och sov gott!! Kram <3

Av Sofia Andersson - 24 juli 2016 16:19

Fortsättning följer..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards