Alla inlägg den 25 juli 2016

Av Sofia Andersson - 25 juli 2016 23:35

91 minuter, mitt mål är 60 minuters fysisk aktivitet varje dag. Jag har slagit de med råge. Mötte upp Fanny vid stationen klockan 7:45 imorse och vi var hemma igen vid 13-tiden. Sammanlagt visar S-Health appen 6.6 kilometer och då låg telefonen mestadels i skåpet på laddning och sen kan ni väl aldrig gissa vad vi har gjort mer idag? Efter lunch och jakt var vi hemma i 1 1/2 timme, jag laddade telefonen och medans den laddade myste vi med kaninerna i skuggan. Till lunch idag blev de kinamat, till Fannys förtjusning. Efter laddning av telefonen gick vi ut och cyklade till Gammelgården, sedan har jag jobbar (16-21). Fanny fick vara med första timmen och hjälpte till med att servera dricka och vara blyg inför dom äldre. Att se Fanny blyg hör av ovanligheterna. Sedan kom Ronnie och hämta henne och så åkte de hem. Jag fortsatte att jobba, de gick bra idag också och min monstervecka är över. Efter jobbet åkte vi ut på pok?monjakt, älsklingen körde och Fanny var med hon också. Nu har vi hunnit vara hemma ett tag, Fanny som enligt henne inte var ett dugg trött somna på 2 minuter. Vi tittar på The Vampire Diaries och transferar pokémons. Med tanke på allt jag rör mig så går jag ändå upp i vikt/står still i vikt. Jag har nog mycket vätska i kroppen då jag efter en arbetsdag har ont i benen och fötterna. Men jag håller mig på en en jämn vikt iallafall. Blodsockret åker däremot upp och ner som en jojo. Det är skitjobbigt i värmen. För varmt är precis vad de är. Det har varit roligt att jobba i helgen och idag men oliiiiiidligt varmt har de varit. Många pustar och många kallduschar. :) Snart ska vi ta och lägga oss. Imorgon är jag ledig och de ska bli JÄTTESKÖNT. Jag kommer visserligen att vakna av älsklingens väckarklocka men jag har chansen att ta de lugnt och kanske njuta av en dag där jag inte behöver gå till jobbet. Jag är bra slut efter helgen och allt som hänt, sen tar värmen på en och alla dessa toppar och dippar, man blir galen. Nu ska jag fortsätta kolla på vampyrerna innan ögonen går helt i kors. Bjuder på fångsten av pokémons idag. En del är fångade, någon evolvad och Lapras fick jag i mitt 10 kilometers ägg. Kram på er och Godnatt. Sköt om er och varandra. <3

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards