Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Sofia Andersson - 12 juni 2016 18:19

Hej på er. Så har jag lyckats fördriva ännu en natt samt nästan en hel dag. Nu är det inte många timmar kvar alls till Ronnie kommer hem. Det ska bli mysigt att få hem sin älskling igen. Nu har Fanny och jag precis landat i soffan efter att ha ätit en snabb middag. Vi har precis kommit hem från stan då vi varit med Zara och barnen på Bio och ätit lunch på Jalla Jalla. En mycket trevlig, mysig och rolig dag. Väldigt uppskattat. Nu är jag trött och varmt var de i Tierp så ett tag framför tvn och Rädda Willy innan vi ska gå ut och släppa ut kaninerna. Nu rycker jag till såfort jag hör en bil. Jag längtar nå grymt! <3 Insett att under sommaren kommer de att gå en hel del filmer på bio som jag skulle vilja se; Ace Age 5, Hitta Doris, Tarzan, Livet efter dig, Djungelboken och sen Turtlesfilmen. Hehe. Någon som är intresserad?

Vi enades och tittade på Zootropolis. Den var lika bra nu som sist vi såg den. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards