Alla inlägg den 19 juni 2016

Av Sofia Andersson - 19 juni 2016 19:50

Man ska inte sitta ute på älven och fiska en dag som denna. Det kan jag då berätta av egna erfarenheter. Trycket och kraften som blir i vattnet. Det är jättesvårt att dragga båten eller hålla linorna till fiskespöna utom räckhåll för varandra. Men jag har inte fiskat idag. Jag vet bara hur de kan vara då de är Fallens dag i Älvkarleby. Idag har vi varit ute hela dagen, vi har fortfarande varor hundvakt så Alice fick följa med. Japp, jag släpa med 1 1/2 liter vatten och skål åt henne så hon fick stanna och dricka ett par gånger. Barnen har varit jätteduktiga. Vi träffade Malin, Daniel, Maria och tvillingarna. Jag träffade även andra kompisar och bekanta idag också. Det var även mysigt att Maria kom med tvillingarna så man fick gosa bebisar. Jag skriver mera sen.. Medans bjuder jag på bilder. <3

En riktig fin och toppendag! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards