Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Sofia Andersson - 21 juni 2016 19:54

Det visade sig vara väldigt bra med lite stålhätta i mina nya arbetsskor. Det har inte varit någe som helst problem att köra på sig själv med duschstolar, liftar och kundernas rullstolar och rullatorer idag. Min tår mår hur fint som helst och jag är överlycklig över att jag har fått så fina skor. Jag är så tacksam över att slippa ännu en sommar i livsfarliga foppatofflor. Min älskade kan han och han skämmer bort mig. Jag är även lyckligt lottad som fått och får så fina sommarjobb i denna kommun. Jag stormtrivs på Åskarbygården och med mina arbetskamrater. De tyckte att det var roligt att se mig igen och att få beröm och uppmuntran redan första dagen får en att se ännu mera frammåt denna sommar. Klart man finns där och ger de ordinarie semester samt att ta hand om våra äldre. Ett lärorikt och spännande arbete. Visst kan man ha sina dagar, men så är det nog med alla jobb. En mycket lyckad första arbetsdag. 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards