Alla inlägg den 25 juni 2016

Av Sofia Andersson - 25 juni 2016 11:50

Okej, jag har drömt om att jag blivit jagad av en T-rex och Ronnie fick rädda mig. Sen har jag i drömmen varit hundvakt åt Knasen och Fisco samt packat ihop lego med Fanny på 8:e våningen i D-huset. Fanny hade spridit ut lego i fyra olika hus. Puh. Vi hann dock bara D-huset för dom stängde klockan 16:00. Haha. Ibland drömmer man korkat. Jag skulle ha plockat sju eller nio sorters blommor och lagt under kudden istället. Men och andra sidan ligger Ronnie risigt till, han var ju med på ett hörn i drömmen han också. Jag tror om jag minns rätt att han rädda mig och de andra från T-rexen. Fniss. Idag är vi som vanligt sega, eller jag är rätt pigg. Ligger just nu i soffan och kollar på SOS- På liv och död. Det blev en lugnkväll igår med åtta gäster. Det var trevligt. Jag käka faktiskt sill utan tjat om att jag skulle smaka. Det blev faktiskt sill till lunch också. Sen grillade vi, vissa drack lite och så vart det delvis lite prat om allt från hur man får jaktlincens till toalettstolar. En annan och tre till var nyktra, men vi hade det trevligt vi också. Jag var bra trött igår men jag lyckades hålla mig vaken till klockan var halv två inatt. Men som sagt idag är jag trött och de är jag som har ont i huvudet. I morse vaknade vi vid halv nio. Det var skönt. Nu har vi ätit frukost och ligger som sagt på soffan och slappar. Det är varmt idag och vi får väl se vad vi hittar på. Det är tal om att åka och bada, åka till verstuberget ikväll och så äta rester. Mitt blodsocker låg lite högt imorse (7.4 mmol), men det är inte så konstigt så mycket onyttigt jag stoppa i mig igår. Det var allt från vitt bröd, grillat och jordgubbsbakelser. Men det låg ju ändå rätt bra. Om drygt en timme är de kontrolldags igen. Så jag har och göra. Önskar och hoppas att ni alla får en trevlig och fin midsommardag idag. Ta de lugnt och var rädda om varandra. Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards