Direktlänk till inlägg 22 juni 2016

Uppgraderad & Fotboll

Av Sofia Andersson - 22 juni 2016 21:33

Alla som känner mig vet att jag egentligen inte tycker om fotboll, så detta kan ju komma att bli mina 90 minuters värsta minutrar i mitt 34åriga liv. Men och andra sidan kan jag ju välja själv om jag vill titta. Jag muta Ronnie med att han fick köpa Pepsi Max och en påse ostbågar åt mig så kunde jag kolla lite grann medans jag pillar och fixar med min nya telefon. Det är också tack vare min darling att jag har en ny telefon. Jonna ska få min s4:a så den kommer till användning också. Jag är nöjd och tacksam. Glad över att ha fått äran att träffa en så snäll och generös man. Kärleksfull är han också och omtänksam. I övrigt har jag haft en bra och solig fin dag. Jag har varit ledig, tömt min gamla telefon, ringt läkaren, kollat sex avsnitt av Buffy, vampyrdräparen, tvättat, varit och badat med Johan, Fanny, Imre, Jonna och hunden Ariel vid Trollsjön idag. Jag har även hunnit med att söka jobb, rensat och kastat gamla mediciner för att få plats med mina badrumsgrejer i älsklings badrumsskåp, fixat mat och givetvis varit förbi apoteket med den gamla medicinerna. Jag har alltid gjort så, man lär ju ta hand om naturen, vattnet så gott man kan. En minst sagt kreativ ledig dag. Jag känner mig lite småtrött nu faktiskt men ska joina männen i soffan. Det har varit rätt tyst på dom sista kvarten så de går nog inte allt så bra för Sverige. Hade tänkt ladda upp bilder från idag också, men då jag bytt telefon så ligger alla bilder på datorn. Jag fixar det imorgon. Hade bäst, var rädd om er och varandra. Kram och Godnatt! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Andersson - 29 juli 2016 21:06

Ledig dag, solig dag. Kunde inte bara spendera den med skurtrasor och rengöringsmedel i en varm lägenhet. Dessutom hade jag ju lovat Fanny att bada idag (redan i måndags lova jag de om de var fint väder) så de var bara att hålla de löftet. Jag och Fa...

Av Sofia Andersson - 28 juli 2016 22:05

Okey, jag erkänner. Jag är en Pokémon Go-nörd. Har nog inte fastnat så i ett spel sedan Candy Crush släpptes och man nötte de från morgon till kväll. Men med Pokémon Go kan man ju förena nytta med nöje. Jag har inte varit så engagerad som jag är nu i...

Av Sofia Andersson - 27 juli 2016 22:46

Medans ungdomarna drar in till Gävle och krogen drar sig denna människa till hemmet, värmen och sängen. En annan ska upp och jobba imorgon igen. Vi har precis kommit hem från gammelgården där jag iallafall har suttit och fryst och laddat bollar, Ronn...

Av Sofia Andersson - 26 juli 2016 22:04

Om jag har vilat? Knappast, jo nu ikväll kanske den senaste timmen. Och sedan imorse under frukost då Fanny och jag tittade på ett avsnitt Huset Fullt. Sen fick hon följa med mig ut, vi var ute i tre timmar. Jag har även hunnit med att tvätta, samla ...

Av Sofia Andersson - 25 juli 2016 23:35


91 minuter, mitt mål är 60 minuters fysisk aktivitet varje dag. Jag har slagit de med råge. Mötte upp Fanny vid stationen klockan 7:45 imorse och vi var hemma igen vid 13-tiden. Sammanlagt visar S-Health appen 6.6 kilometer och då låg telefonen mesta...

Ovido - Quiz & Flashcards